Warto wiedzieć o tym, że wyjazdy incentive są organizowane nie tylko dla pracowników firmy, ale również dla ich klientów. Jeżeli klient zawsze robi zakupy w danej firmie, to powinien zostać nagrodzony. Warto stworzyć listę najbardziej aktywnych klientów, a następnie zrobić wśród nich losowanie. Losowanie będzie miało na celu wyłonienie klientów, którzy zostaną obdarzeni darmowym wyjazdem. Jest to bardzo dobra motywacja dla takich klientów, ponieważ mają oni świadomość tego, że jeżeli pozostaną aktywni jak najdłużej, to mogą dostać bardzo fajną nagrodę w formie wyjazdu. Buduje to przede wszystkim lojalność takich klientów. Jeżeli klient ma świadomość tego, że jak będzie kupował tylko w tej firmie określone produkty to dostanie za to jakąś nagrodę, to z pewnością nie uda się do firmy, która nie oferuje takich nagród. Dzięki takiemu rozwiązaniu klient korzysta tylko i wyłącznie z usług naszej firmy. Jest to więc bardzo opłacalne dla osób prowadzących taką firmę. Warto o tym pamiętać i tak postępować.
Pozostałe wpisy:
Przeczytaj koniecznie:
Książka do kina
Książka do kina
Czy wypada zabrać książkę do kina? Oczywiście, że tak. Polskie kino to przede wszystkim adaptacje literatury krajowej i światowej. Porównywanie bohaterów filmowych...
SMIERĆ I NOWE ŻYCIE
Kennedy oznajmia Scottowi gdzie zabrano Michaela? Fatmir miał swoją klinikę, a właściwie była to klinika Latifa, gdzie zaufana lekarka pozyskiwała organy do przeszczepów?w tej...
PRZEPROWADZKA
Scott namawia Mike?a żeby rzucił to wszystko jak on?ma już dosyć?przecież czeka na niego żona i niedługo będą mieli dziecko,?ale kolega mówi, że żona...